Pages

Sunday 21 August 2011

persiapan aidilfitri 2011


ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SAYANG

alooop semua reader...wah pejam celik pejam celik seminggu je lagi kita akan meninggalkan bulan ramadhan al-mubarak ni...sedihnya rase sebab bulan ramadhan ni banyak peluang-peluang untuk mendapat keberkatan dari yang Esa. tapi nak buat macam mana masa ini sentiasa berjalan kita tak boleh nak berhentikan..ok stop sampai situ dulu..hehe...

kuih raya
macam mana dengan persiapan nak sambut raya aidilfitri ni??..semua da prepare ke?..hehe..minggu lepas family aku dah mula buat kuih raya..wah pecah rumah meriahny..hehe...ada kuih yang jadi..ada kuih yg hangus..hehe.nasib baik aku ni dilahirkan berbakat dalam membuat kuih..hehe..tapi tetap tak boleh challenge mak aku punya kuih..terbaikkkkkkk dalam alam ni..xda sapa leh lawan la..hehe


ni la die kuih hasil titik peluh ak..hehe..CHOCOLATE CHIP..

cat rumah
pukul 9.00a.m pakcik mohmood zin@bapak ak la..hehe..da kejut ak bangun dari tidur yang nyenyak ditemani bantal bosok aku..ish2 potong tol..hehe..ak pon bgn terus bapak aku bagi aku batang pengecat.terkedu aku kejap..hehe..start kol 10.00a.m sampai kol 3.00p.m ak ngecat..letih tol ak diraging ayah sendiri..hehe..tapi takpe aku puas dengan hasil kerja aku..hehe...
  hasil kerja aku..pink colour wooooo...hahaha

bila sam[ai time nak raya ni..semua nak baru..apa kata kita amalkan sift kesederhanaan je..kan senang takda nak membazir..hehe...aku sibuk cantikkan rumah tapi diri aku ni belum ada ape-ape persiapan lagi...nak buat macam mana..takda orang sponsor..sape nak sponsor aku..hehehe..sekian

4 comments:

  1. hehe kemain besar ya cklat chip tu..tahniah la bjya wt bskut..:)

    ReplyDelete
  2. perh.nampak nye l dh ready nk beraya nie..gua 1 apa pon blom prepare lg..

    ReplyDelete
  3. haahha...xpe sempat lg ni..hehe

    ReplyDelete