Pages

Wednesday 31 August 2011

tragedi malam raya

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SAYANG


hye!!!!...udah hampir seminggu idak ketemu..haha...selamat ari raya smue ye..dah masuk raya ke-2 kita di bulan syawal ni, raya aku tahun ini sama macam tahun-tahun yang lepas..tapi mungkin jumaat ni raya aku akan jadi bahagia..sebab kawan-kawan aku bekas pelajar sekolah kebangsaan sungai merab luar nak datang ziarah aku.hehe

 ok!!..lupakan pasal tu dulu...hehe..apa aku nak ceritakan ialah sewaktu aku keluar membeli-belah untuk raya ni..tragedi bermula waktu aku habis berbuka puasa dengan brado_bears di time square..dalam perjalanan balik di traffic light...

lampu merah di lampu isyarat..biasalah mesti orang lain berhenti lepas tengok isyarat tu kan...kalo tak berhenti maknanya melanggar undang-undang tu... adalah kereta sebelah kereta aku ni..penghuni dalam kereta tu dua orang kaum hawa lengkap bertudung..dua orang lagi kaum adam..1 satu couple duduk sit depan..lagi 1 couple duduk sit belakang..itu ak tak kisah sangat.


 tapi tak sampai beberapa saat...ak toleh je sebelah kiri aku...pasangan tu tengah syok bercumbu-cumbuan..ASTAGFIRULLAHALAZIM....terbeliak mata aku pandang diorang..salah seorang dari kaum hawa itu terperasan aku melihat diorang...tindakan aku adalah aku mengangkat tangan kearah kaum hawa itu sambil menggelengkan kepala aku.

 tak takut ke diorang dengan yang MAHA ESA..

1 comment:

  1. anak merdeka raya. susah nak ckp hal duniawi skrg ni. tkot terkena diri sndiri. ap yg mampu, cuma berdoa agar kita tdk terlibat. InsyaAllah.

    ReplyDelete